Vrijdag Sop en Sportdag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Wilma Rison - WaarBenJij.nu Vrijdag Sop en Sportdag - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Wilma Rison - WaarBenJij.nu

Vrijdag Sop en Sportdag

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Wilma

17 Februari 2012 | Kenia, Nairobi

vanmorgen eerst ons eigen huisje gesopt, wc en badkamer, maar je bent hier heel snel klaar! ideaal. Daarna m'n badpak aan voor een duik, maar helaas het was eb, en zo erg dat ik zelfs niet onder water kon met m'n dikke tummy!!
Op weg naar HRC kwamen we langs het voetbalveld waar de grote meisjes sportdag hadden. Ze vonden het leuk dat we kwamen kijken en we schoten een paar leuke foto's(zie bijlage)
Daarna met de tuc tuc naar HRC waar Wilma zich sortte op een schoonmaakaktie van de keuken samen met Rianne. Ja ze is hier niet zo lang, maar wil zich verdienstelijk maken.(foto) Ik heb samen met de mama's was zitten vouwen in het kleine slaapvertrek van de meisjes! ik kwam nog diverse kledingstukken tegen die andere jaren in mijn koffer zaten.
We hielpen nog met de lunch(bruine bonen) en daarna zat onze dag erop. John heeft vanmiddag overleg ivm elektriciteit voor op de tuin. Om zo de pomp te kunnen aktiveren en water te krijgen, zowel voor de koeien en de kas.Morgen horen we of eea gelukt is!
Eenmaal thuis was het gelukkig hoog water en ....ja ik paste in de oceaan! Wilma volgde mijn voorbeeld en het is heerlijk om zo af te koelen.
Vanmiddag lazen we onze boeken uit, Anna Enquist(verdoving) en Weezien van Nicci French!!(bedankt Marjorie)
Nu is het goed dat jullie ons niet kunnen zien, we zitten namelijk bovenop het kinderspeelhuisje! dat staat het hoogst op het terrein en....we hebben ontvangst! ach ja we blijven kinderen.

kus An en Wilma

• 17 Februari 2012 - 15:27

Petra Pater:

Lieve An, Beste Wilma,
    Wat een cadeautje om jullie blog te volgen,
    heerlijk om te lezen wat jullie beleven!!
    Wat een vreugde stralen de fotos uit, fantastisch, geniet ervan!
    Ik denk aan jullie.
    Liefs, Petra

• 17 Februari 2012 - 15:47

Hoi Angela En Wilma:

Leuk dit verslag te lezen...fijn dat vele kinderen jullie nog konden herinneren. Leuke foto's met blije bekkies.. De ijspret is hier nu weer voorbij; geen 11-stedentocht, maar wel een week flink de ijzers kunnen onderbinden. Ongetwijfeld apart voor jullie in dat warme klimaat om dit te lezen...:-)
    Angela, bleef je dobberen in de oceaan of zonk je 'als een baksteen' ? Geniet volop en niet 'met mate' . Frisse en natte groet vanuit Boskoop/Holland.

• 17 Februari 2012 - 15:48

Ronald Barends:

Sorry, voorgaande raktie was van mij...

• 17 Februari 2012 - 17:04

Ietsje:

Beste Angela,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Zoals je ziet is dit inderdaad het juiste adres waarop wij jullie kunnen volgen. Harstikke leuk. Heerlijk om zo de oceaan in te duiken. Wij kunnen bijna de vijver weer in ;)) het ijs is bijna weg. Geniet van je verblijf aldaar en tot horens.
    Liefs Ietsje

• 17 Februari 2012 - 18:33

Else:

Lieve An en Wilma,
    die oceaan omarmt alleen de bijzonderste mensen.
    Liefs Else

• 17 Februari 2012 - 18:44

Marjorie:

Hi Wilma en Angela, wat leuk om zo weer even de sfeer te proeven van HCR ,leuk ook de kinderen te zien op de fotos wat zijn ze alweer gegroeid!
    Heb je genoten van de bruine bonen An?? lekker stevig voedsel he!!
    Lekker he dat grote zwembad voor de deur!!
    groetjes xxx

• 17 Februari 2012 - 19:00

Jolanda:

Goed bezig meiden,
    Als jullie zo goed zijn in soppen ben je thuiskomst hier ook welkom.
    Je kunt bij ons zo in de vijver duiken.
    Heel verfrissend met nog iets ijs.
    Geniet ervan en groeten
    Jolanda

• 18 Februari 2012 - 08:00

Rina Vissers:

Hallo luitjes,

Nou zo te zien hebben jullie het best daar en iedereen zie je ook echt stralen leuk
    deze site om te kijken naar die leuke foto's en die blije gezichten.
    Nou en jullie hebben het ook lekker warm daar en wij zitten hier natuurlijk in het saaie weer.
    Veel plezier en ik ga elke dag even kijken waar jullie zijn hoor echt heel leuk.

Dikke kus Rina.

• 18 Februari 2012 - 08:58

Wilma De Vette:

Hallo Wilma en Angela,

Wat ontzettend leuk om jullie blog te lezen zeg !!
    Jullie hebben al veel gedaan in een paar dagen.
    Ik zie jullie genieten.
    Ik wens jullie een fantastische tijd toe bij Happy Rock.

Liefs, Wilma

• 18 Februari 2012 - 10:31

Kees En Wil:

Hallo Wilma,
    Leuk om je verhalen weer te lezen en je te kunnen volgen. Heerlijk dat de kinderen je nog kennen en zo blij zijn dat je er weer bent!!!!!
    Geniet ervan om zo met gezonde kinderen in de weer te zijn. Groet Kees en Wil.

• 18 Februari 2012 - 12:38

Dianne:

Lekker bezig hoor dames! Heerlijk om die bekende plekkies en koppies te zien op de foto's. Geniet ervan en doe iedereen de groeten!

• 18 Februari 2012 - 14:21

Evelien:

Hoi mam,
    Wat leuk om de reisverslagen te lezen en zo op de hoogte te blijven.
    Ook zo leuk om de foto's te zien al voor dat je thuis komt.
    zo kan ik af en toe op mijn werk en thuis even kijken hoe het gaat.
    Zo te horen hebben jullie het erg naar jullie zin en met de zee zo dichtbij ben je een vis in het water:-).
    Veel plezier nog en knuffels uit nederland.
    Liefs Evelien

• 18 Februari 2012 - 20:41

Marian N'kerk:

He meiden, wat leuk jullie ervaringen van afgelopen dagen zo mee te beleven,lezen en meteen foto's kijken.wat heerlijk dat die oceaan zich geregeld aanpast aan jouw wensen van afkoelen,An, heerlijk lijkt me dat. Leuk dat was vouwen en die keuken soppen, net of je thuis bent,he......maar gelukkig dan ook nog zwemmen en een spannend boek lezen, echt vakantie,veel plezier.

• 19 Februari 2012 - 08:39

Wim En Helma:

hallo wilma, ja we moesten ook even extra kijken hoe vol de pont was brrr
    zie dat bij ons nooit zo!!!! gezellige meiden dag maandag groetjes.